click =D

Wednesday, September 15, 2010

Ms Panguin tag me XD

TAG from Ms Panguin  

Saya sedang mendengar

Akanku Jumpa by Azfar
OST Syurgamu Ramadhan
 

Mungkin saya patut:

Study 

Saya suka:

i luv u

Sahabat-sahabat baik saya:

 my best friends frever 

Saya tak paham:

myself. (-.-)

Saya kehilangan:

luv
hahaa

Ramai yang berkata:

i'm not gud enough 

Cinta itu adalah:

luv is painful

Di suatu tempat, seseorang sedang:

dreamy

Saya akan cuba:

be stronger than before

Ayat SELAMANYA membawa maksud:

eternity

Telefon bimbit saya:

my lfe  

Bila saya terjaga dari tidur:

I'm grateful

Saya paling meluat apabila:

meet  hypocrisy 

Pesta/Parti adalah:

enjoyable

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
pikachu XD

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:

childhood 

Hari ini:
today  

Malam ini saya akan:

Sleep !

Esok pula saya akan:

not so sre 

Saya betul-betul ingin:
back to my childhood (-.-)

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini

feelingness XD

Pusat membeli-belah atau arked permainan:

luvly places to go 

Makanan Barat atau Jepun :

western 

Bilik yang terang atau gelap:

light

Makanan segera adalah:
fast food (-.-')

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

i luv and hate u

Siapa yang anda mahu tag?

anyone

3 comments:

ghostgulz said...

haha !
pikachu. :P

Haddy Potter said...

yup..
xkan la PINGU ;P

Anonymous said...

t's such a important site. cool, extraordinarily intriguing!!!

-------

[url=http://oponymozgowe.pl]Opony[/url]
[url=http://pozycjonowanie.lagata.pl]Pozycjonowanie[/url]

[url=http://mocne-strony.pl/z2882,opony/]opony[/url]